fredag !

hej. äntligen fredag igen! jätte härligt! ska börja med och säga att jag inte hann uppdatera igår för att jag va hos min älskling hela dagen och kom hem vid halv nio, och då blev det bara äta, duscha och plugga..
- men idag så sluta jag kvart över 1, vilket också va grymt! så jag gick in på ica och köpte lite smått och gott (a) sen när jag kom hem så blev de att jag sätte på musik och började städa, jag tycker faktiskt de är kul och städa.. men aja, så packade jag för jag ska sova hos min dady till imon för att jag ska åka till länghem halv 8 på morgonen.. och där ska jag först träna (i fotboll) min lille bror och hans lag till kl 10 och efter de hem, sen vid halv 12 ska jag tillbaka till länghem för att träna med mitt eget lag :) sen på söndag så bär de av till kyrkan.. hoppas på att de bara är vanlig gudstjänst men som vanligt så vet inte jag de :D tjingeling ! / felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0